onsdag 7 juni 2017

June Scrap Soup @ Paper Issues

Hi sweet friends!

Today Mary-Ann is serving some Scrap Soup over at Paper Issues, welcome to play with us :)

The recipe is:

Mary Ann Jenkins foto.


And here's my take on it using some gorgeous papers from the Crate Paper Oasis collection and som lovely puffy stickers from Maggie Holmes Chasing Dreams.





Hope you got some inspiration and maybe some feeling for shoping :)
You absolutely need to love you some Crate Paper loveliness, because you're worth it!

If so, use my code ANNA for 20% off of your entire purchase.


Thanks for stopping by!

Take care <3

Hugs Anna :)


2 kommentarer:

  1. ÅÅååhhh den här älskar jag, så helt outstanding med allt, färgvalet och den fina fotoremsan som du såå bra följer upp med papper och cirklar. Så glatt och mysigt. Precis så vill jag också kunna göra haha! Här är det liftvarning! Fast jag måste köpa nya papper först och väntar tills vi är hemma igen, nu blir det ju lite scrappaus för mig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara du som gör mig så glad och får mig att bli mer nöjd med det jag gör!! Vad har jag gjort utan dig!!? Du scrappar ju alltid precis som du beskriver att jag gör!!! Du inspirerar alltid på alla sätt! Ja du får köpa en massa scrapgodis till hösten sen💚 Men gillar inte dina pauser , haha!! Saknar dina alster då!!! Ha det gott min fina vän!!! KRAAAM

      Radera