lördag 19 november 2016

CASology - Embrace

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Nu är jag tillbaka på hemmaplan efter två underbart ljuvliga veckor hos kära vänner i soliga Kalifornien.
Tack vare några schemalagda inlägg har det trots allt inte varit helt tyst härinne men nu är det livesändning igen :)

Jag börjar med ett kort jag gjorde igår till veckans utmaning hos CASology.
Ordet som ska tolkas är "EMBRACE"

Det blev ett par tre stycken och här kommer det första kortet.
( Ursäkta dåligt foto men här i Sverige är det så dåligt ljus den här tiden på året...)


Jag tänker mig att den jag ger det här kortet liksom ska känna sig omfamnad av mina tankar och böner...




Det var vad jag hade att erbjuda idag, vi ses snart igen!

Tusen tack för titten!
kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Ljuvligt fint, så bra med ränderna som tonar ut och den vita texten som lite svagt tonar fram. Jag känner mig omfamnad och glad över din vänskap! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alltid så go och fin med mig Christel!!! Så glad för dig och din vänskap 💚 KRAAM

      Radera
  2. Love the subtle stenciling behind the tender sentiment, Anna! Beautifully CAS! Thanks so much for joining us at CASology this week, and glad to hear that you had a wonderful holiday too! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Hazel Thanks so much ❤️ Anna xo

      Radera
  3. Absolutely delicate and amazing design Anna!
    So good to see you again at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so so much sweet Hannelie ❤️ Anna xo

      Radera
  4. The pink diagnonal lines add a soft touch of color - really beautiful, Anna! Thanks for playing along with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh! You are so sweet and kind!! Thanks so much Jacquie! ❤️

      Radera
  5. Anna, this is so soft and pretty! I am in love with this!!! So sweet!
    Thank you so much for joining us again over at CASology! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I am so Happy you like it Melissa!! Thank you ❤️ Anna xo

      Radera