tisdag 27 september 2016

Veckans Skiss # 123

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag har vi tisdag igen och en ny Veckans Skiss som vanligt och den här veckan är det faktiskt jag som är skissmakare igen :)
Pirrigt och jättekul!!
Hoppas det är många scrappare därute som blir sugen att skapa.

Hoppa över till Veckans Skiss för att se skissen och få ännu mer härlig inspiration.

Här kommer min tolkning...


Våra små hjärtan som äter på en varsin kaka större än deras ansikten :)
Då blev ju mamman tvungen att fota naturligtvis!
Papper och dekorationer från mitt Citrus Twist Kit från augusti.



Ja men då så är det din tur att hugga in!
Ser verkligen framemot att se era tolkningar av min skiss :)

Tack för att du kikade in hos mig idag!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. That is such a beautiful page! Love the 'banners' idea running down....& of course the photos!!!

    SvaraRadera
  2. Så fint alltihop och fotona på de små, det var så roligt att få träffa dom. Jag är svag för de där plustecknen och älskar allt i denna layouten! Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du!!! Tack!! ❤️ Det var så mysigt att ha er här!! Kram Anna

      Radera