måndag 5 september 2016

CitrusTwistKits - Sunday Sketch 9/4

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en tolkning av Sunday Skech 9/4 hos CitrusTwistKits idag.
Gillar skissen massor och följde den väldigt nära men spegelvände den för att det skulle stämma med det mönstrade bakgrundspapper jag ville använda.


Ett foto på vår lilla Arvid mitt i leken i en park här i Edsbyn.
 Jag lyckades fånga honom innan det bar iväg på nya äventyr.
Det är så härligt att se deras utveckling och allt nytt dom lär sig men mitt i allt så vill jag ibland bara säga "Stopp!! Sluta växa!!" Jag hinner inte med, han var ju nyfödd alldeles nyss och nu är han redan TRE år! Hur gick det till....

Den snygga skissen som jag tolkat...







Alla papper och dekorationer är från mitt augustikit från CTK.

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Finfint som vanligt, dom där pappren är snygga som bakgrund, jag har dom ofta i händerna, men har nog aldrig använt ändå. Läckert med alla detaljer och budskapet. Det är ju så blandat, man både vill och inte vill att barnen ska växa upp. Hur det nu är med det så kan vi ju inte påverka det och bara det, att bara följa med är ju så skönt. Kram på denna dag då vi ju faktiskt ska ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga du! Det är inte ofta jag vågar mig på dom här BG pappren heller men ibland så 😃 Ja det är väldigt kluvet det där och tack och lov är det utom vår kontroll . Kör försiktigt nu!!! KRAAAM 😃

      Radera
  2. I sooo get you with the 'don't grow up' thing!!! I really REALLY find graph style papers hard to use. Love how you popped that strip of pink down the side and 'hung' your LO from there..... looks great:):)

    SvaraRadera