tisdag 23 augusti 2016

Veckans Skiss #118

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Var det någon som sa TISDAG??!! :)
Jaa, och det innebär ju naturligtvis en rykande färsk skiss hos Veckans Skiss.
Hoppas du har tid att hänga med oss och göra en tolkning av Malins härliga skiss den här veckan.

Här kommer min tolkning...


Ett vintrigt men soligt foto på våra småttingar som följer sin pappa hack i häl för att kolla angeldonen då vi var ute på ett litet fiskeäventyr tillsammans i februari.
Läckra papper och dekorationer från mitt augustikit från Citrus Twist Kits.

Malins fina skiss...






Nu måste du absolut skutta över till Veckans Skiss och inspireras ännu med av tjejerna där!!
Ser som alltid framemot att se just din tolkning, can't wait... ;)

Tack snälla för titten här idag, det gör mig så glad!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh ett sådant underbart foto! Det säger liksom allt också har du ramat in det så fint med härliga papper och titeltext. Nu blir jag lite ledsen över att inte kunna ta itu med den fina skissen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara Du ❤️ Det värmer massor!!! Ja jag blir också ledsen att inte få se det härliga du skulle ha knåpat ihop till den här skissen! Men vi får försöka klara oss. Ha det gott ! Kram Anna ❤️

      Radera