onsdag 17 augusti 2016

Monokromatiskt för En liten butik

Hej!

Igår visade jag två stämplade kort med rosor i två olika monokromatiska färgställningar hos En liten butik.
Vi inspiratörer har nämligen fått just monokromatiska kort i läxa av vår härliga teamledare Lotta.
Roligt med små utmaningar :)
För den uppmärksamme så har jag fuskat en aning och använt vanlig vit Cardstock också.
Töjde lite på gränserna där ;)

Skutta över till ELB bloggen så får du se mer och vad jag använt för stämplar och annat.

En liten sneak peek...


Ha en härlig dag där du är och var rädda om er och varandra!!

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. Så fina kort, underbara och kära på något sätt. Jag är så imponerad av ditt stämplande, ett set med tre stämplar? Du har sådan precision! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du!! Ja jag gillar dom stämplarna!! Övade många gånger på ett skräppapper först och ändå är det missar här och där... Men det är ju handgjort 😃 Ska inte vara helt perfekt försöker jag peppa mig själv, haha !! Kram på dig 💚

      Radera