lördag 6 augusti 2016

Congrats - CASology

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the righ column :)

Skam den som ger sig, jag tjatar på med mina "watercolor" kort till CASology utmaningen för den här veckan.

Här med en grattishälsning från mig till alla som känner sig träffade idag :)



Jag har lekt igen med mina distress inks här på ett akvarellpapper som jag fuktade rejält med vatten innan jag gick på med en pensel fylld av olika kulörer av distress inks.
Det blir en rätt cool effekt då färgerna sprider sig och även blandar sig på en del håll.




Jag har faktiskt ytterligare ett kort också som nog dyker upp här imorgon.
Ha nu en fortsatt skön helg så ses vi!

Tack för idag kära du!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Men, såå fint att du bara skurit ut en cirkel sådär, du hittar på så mycket bra! Gillar jättemycket! Kram

    SvaraRadera
  2. Hey Anna!! Another great card!! Watercoloring is my one of my favorite mediums and I really love this one. Nicely done. Thank you so much for playing with us this week at CASology.

    SvaraRadera
  3. You make it so difficult to pick a favorite Anna ! :)

    SvaraRadera