måndag 8 augusti 2016

Birthday Greetings - CASology

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

I dag visar jag mitt sista (jo, det är säkert) bidrag till watercolor utmaningen hos CASology.

Tittar ni noga så ser ni att jag använt det som blev kvar från ett av dom andra korten jag gjort.
Dumt att bara kasta sånt som är fint och går att använda ju :)


Alltid bra att ha några födelsedagskort på lut tycker jag.
Dom går alltid åt och jag brukar göra dom rätt så neutrala så dom ska passa många så kan man alltid piffa dom lite på insidan då man vet vem som ska få det.




Hoppas du får en bra dag där du är!
Ta väl hand om dig så ses vi snart igen :)

Tack för titten kära du!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Så smart att göra två kort av samma också dina fina stämplar som du alltid använder så snyggt. Vackert är det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!!! Tack min goa fina vän!! Det behövde jag höra nu. Ha en härlig dag !! Kram Anna 💚

      Radera
  2. Beautiful design - love the watercolor circle, Anna! Thanks for playing along with us at CASology this week!

    SvaraRadera
  3. Simply perfect! LOVE this, Anna!
    Thanks for playing along with us again over at CASology! :)

    SvaraRadera