fredag 8 juli 2016

CASology - Chevron

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Nu är det ett nytt ord att tolka hos CASology och det är "Chevron"

Jag gillar det mönstret massor!!
Så i dag på kvällskvisten satte jag fart vid pysselbordet och det blev väl ett par kort iallafall.


Har använt en Emboss folder till mina Chevroner.



Jag vet att jag inte är ensam om att gilla det här mönstret så sätt tänderna i den här utmaningen du också!

Tusen tack för titten här idag!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Så snyggt, du är som alltid suverän på det där! Ha en bra sommardag idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla💚 Detsamma till dig!! Kram Anna

      Radera
  2. Hey Anna!! I love that embossed chevron background. Nicely done. Thank you so much for playing with us this week at CASology.

    SvaraRadera
  3. Ooooh, Anna, I love this! All that white on white is gorgeous and that sentiment stamp is so cool! Thanks for playing along with CASology this week! Hope you have a wonderful day! :D

    SvaraRadera
  4. Anna, this is fabulous! I love the white on white...wonderful embossing! Super fun sentiment, too! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  5. You are a master of CAS Anna!
    I love this one too... and thanks again for joining CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so kind Hannelie!! Thanks 💕

      Radera