fredag 17 juni 2016

The dream is real, just begin.

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag har jag gjort en tolkning till Citrus Twist Kits Sunday Sketch 6/12.
Till min stora glädje kom mitt juni månads kit igår men jag valde ändå några passande papper som jag hade kvar från tidigare kit till den här layouten.
Tycker dom här pappren passade fotona på fina ny konfirmerade Axel, barnens kusin, jättebra.


Härliga fina Axel på väg ut i livet som ligger framför som ett stort äventyr, Bless You!

Skissen...







Jag lyckades ju naturligtvis kladda till det når jag skrev det sista men det får vara.
Får försöka smälta det :)

Här är det lite småtråkigt väder med regn och rusk men det är ju perfekt pyssel väder, eller hur?!
Hoppas du också får lite tid att sitta vid din pysselvrå i helgen.

Tack snälla för att du kikade in här idag!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Åh, så härlig LO! Färgkombon är jätteläcker och den känns sådär.... fräsch!! :D Love it!
    Kram,
    Tett

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Gulle dig!! Du vet du hur fu ska göra mig glad 😊 KRAAAM💚

      Radera
  2. I do that often with writing, too - the brain thinks too far ahead of the pen! Love that cloud - like dreams bg. ADORE that you've used pink for a boy (just did the same yesterday - but DT work for July!!!) .... & he looks a great young man! Well done to him!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig layout denna är! Älskar färgerna, texterna, de gulliga fotona och de rutade pappret, så fint! Vad jag längtar efter att scrappa igen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Du är så gullig!!! Jag blir så glad att ha dig hemma igen och få dina glada ord!! Tack❤️ Kram

      Radera