fredag 19 februari 2016

ScrapMuch? - Sketch-y Friday Team A

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen FREDAG!!!

Och en ny härlig skiss av Laura hos ScrapMuch? igen.
PERFEKT!!



Jag har tolkat skissen ganska troget men lagt till lite i över och under kanten.
Fotot är på vår fina Beatrice som är i full färd med att hjälpa sin lillebror Arvid att kavla ut pepparkaksdegen.
Jag har valt färger och mönster som passar på henne, lite tufft men ändå feminint. Hittade ett randigt papper som tog upp hennes förkläde perfekt om jag får säga det själv :) 
Ritade och klippte ut ett STORT "&" i det.
Har jag sagt att jag då och då önskar mig en typ Cameo?! ;)





Se nu till att gå in hos ScrapMuch? och få ännu mer inspiration av mina super duktiga DT-kollegor.
Sedan är det bara att tolka på ju!!

Ha en skön fredag och helg!

Tack för att du hälsade på mig här idag, jag blir så GLAD!!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Snygg skiss som du har gjort en kanontolkning av tycker jag. Oh ja! ditt randiga papper passade ju perfekt till förklädet. Å nu är det bara en vecka kvar. Längtar! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !! Jaa:-)nu är det nääära!!! Så KUL! KRAM :-)

      Radera
  2. Vilken underbar färgexplosion! Love it! :D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men DU är ju för underbar du♡ Tack! kram

      Radera
  3. Underbar layout i härliga färger med så mycket att kolla på. Zigzacksömmen sitter så bra där. Du behöver ingen cameron haha, ritar och klipper så perfekt. Vilken rolig och inspierande skiss också att tolka. Jag kämpar just nu med dubbellayouten och undrar just nu varför. Ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är ju så snäll med mig!! <3 Nä för min psykiska hälsas skull och min familjs skull så ska jag inte inte ha någon Cameo. Jag kommer att bli TOKIG när jag inte får det att funka som jag vill, det vet jag. Och då kommer mina barn få hjälpa en arg mamma stup i ett :) Du kommer att lösa den dubbel LO'n galant, vad ROLIGT :) Ha det gott du med!! Kram Anna :)

      Radera
  4. Dang it! My translate button has gone bonkers....aaah well, the good thing about scrap posts is you can SEE all you need to! BRILLIANT sketch to work with, ADORE your big ampersand....those colours are glorious & I'm in complete LOVE with that pink camera flair. YUMMMY!!!!

    SvaraRadera