lördag 27 februari 2016

Happy Little Stampers - CASE utmaningen

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer ett snabbt inlägg innan jag hämtar upp Carina och vi åker på scrap träff i Bollnäs över dagen :)

Jag har gjort ännu en CASE av Shona's kort i CASE utmaningen hos Happy Little Stampers.



Jag tog upp cirkel formen i dom små bubblorna men det blev dougnuts  här.
Valde även att härma den blå färgen och så naturligtvis den stora cirkeln i mitten där jag valde att ha bara text istället för ett motiv.

Shona's kort som du ska göra en CASE av...





Ja det var vad jag hade att bjuda på idag.
 Förhoppningsvis blir det lite gjort idag så ni får se lite under nästa vecka :)

Nu ska jag göra det sista innan jag åker.

Tack för titten!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Så fint kort, älskar dom där dougnutsen i den blå färgen, så fräscht. Hur många stämplar har du egentligen i ditt förråd? Och den texten också..... mmm. Tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skulle jag göra utan dig och dina glada fina ord?!! Tack snälla du. Jo jag har en hel del gamla stämplar i mina gömmor. Den här är flera år gamla. Roligt att plocka fram dom ibland:-) Nu har jag nyss kommit hem från träffen. Var verkligen trevligt men hag får inte lika mycket gjort som hemma :-) Pratar en massa och äter en massa godis också :-) Kram

      Radera
  2. Å vilka fina saker du skapar! Kul att få träffas på riktigt igår på träffen. En väldigt trevlig dag. Kram



    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!!! Ja,aa det var jätte roligt att få träffas på riktigt igår!!! Hoppas vi ses snart igen ♡ KRAM

      Radera
  3. Oh, yummy. This is a deliciously adorable case. Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers CASE the Designer.

    SvaraRadera
  4. I LOVE doughnuts so this caught my eye straight away and using them to CASE my card is absolutely perfect!! Love that you were able to keep it to one layer and that sentiment is exactly what I think about every single doughnut. Thank you so much for CASEing my card and joining us at Happy Little Stampers this month!!

    SvaraRadera