söndag 15 november 2015

ARTastic- November Challenge mid month reveal

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det är den 15:e och det betyder lite "mitt i månaden" inspiration  för månadens utmaning hos ARTastic.
Det är som alltid en inspirerande målning att inspireras av samt att du ska ha med BLOMMOR på ditt alster.
Kika genast in och se dom andra tjejernas härliga inspirations alster!!

CRITERIA is the use of FLOWERS on your work


Jag gjorde ett kort där jag inspirerades av färgerna och den coola tjejen på målningen och av blommorna naturligtvis...


Jag har använt en make up svamp med distress dynor och lade på färgerna med roterande rörelse med svampen hela tiden för att undvika skarpa linjer.
 Stämplade blommorna med en typ emboss dyna som ju är genomskinlig sedan stämplade jag min coola tjej ;) och text stämplarna med svart dyna för att efter det applicera sånt skimrande  pulver över hela härligheten.
 Då pulvret har ena aning grön-blå ton framträdde blommorna jag stämplat mer.
 Jag hade "maskat" med washi tejp runt om hela kort basen först för att få den vita kanten.


Här ser ni hur det skimrar!!
Snurrade dit lite vanlig svart sytråd också avslutningsvis  :)

NUUU!!! Är det din tur att visa oss hur du tänker när du ser den här bilden :)
Ska bli så roligt att se!!
Allt är möjligt bara ni berättar hur ni inspirerades OCH kom ihåg BLOMMORNA!!

Tack för att du hälsade på hos mig idag, vi ses snart igen!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Den här är så snygg Anna och så välarbetad, att få till det så fint är så svårt. Vilken teknik du har! Och, som sagt, glöm inte blommorna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Tack du är så snäll och du gör mig så GLAD ♡ Och blommorna är med ;-) KRAM

      Radera