söndag 4 oktober 2015

Stuck?! Sketches - October 1st

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Då det är ny månad innebär det nya utmaningar också. 
Jag har tolkat den första skissen för månaden hos Stuck?! Sketches här i helgen.
Jag har även inspirerats av 3 to inspire hos Citrus Twist.
Du ska ha, 1: stort foto, 2: hand /maskin stygn, 3: stämpla


Ja jag har ett ganska stort foto iallafall ju och stygnen från symaskinen är tydliga sen har jag stämplat datumet med min datum rollerstamp.
Fotot är på tre av våra barn då dom yngsta två leker tåg med köks stolara och dom lyckades övertyga storasyster Martha att åka med lite innan fotbollsträningen också. 
Hon är en så snäll storasyster!!
Papper och dekorationer är även denna gång från CTK September Main Kit.
Men just det "guest check" lappen är från August Main Kit... :) 

Skissen som jag vred lite på...



Några fler bilder på lite detaljer...




Jag har lagt till lite stänk av ColorBloom Spray och några Enamels i hjärtaform från mina egna gömmor också :)

Ha en skön söndag där ni är kära vänner!!

Tack snälla för att du tittade in, lämna gärna ett spår efter dig och säg hej!
Då blir jag så GLAD!! :)

Var rädd om dig!

Kram Anna :)


14 kommentarer:

  1. Så jättefiin! Jag tycker skissen vann på att du vände den. Också det ljusa färgerna, gillar, gillar, ett härligt foto på det. Det verkar så enkelt alltihop, men det är det verkligen inte, du är säker med dina kompositioner du... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack käraste Christel :-) Ja det är fina färger på dom pappren , och lite härliga die cuts oxå. Nä du vet ju hur det är man flyttar runt alla grejer några gånger innan man limmar eller fäster dom på något sätt :-) Ha det gott min vän!! Kram :-)

      Radera
  2. I love how you turned the sketch on its side...so very clever of you. Fabulous stitching and embellishing! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  3. What a fantastic page, love all the details and the stitching! Thanks for joining us at Stuck?! sketches!

    SvaraRadera
  4. Gorgeous! Love the colour sand the stitching! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Laura and thank you for a great sketch!! :-)

      Radera
  5. I love your layout! Great picture and the soft colors are beautiful! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  6. Wonderful layout, Anna. I really like the use of stitching. Thanks for joining us at Stuck?! Eli

    SvaraRadera
  7. This is beautiful. I love your interpretation of the sketch. Thank you for sharing with us at Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera