lördag 4 juli 2015

Veckans Skiss #70 - Rätt Klädd

Hej!

Jag har min goda vana trogen gjort en tolkning till Veckans Skiss även den här veckan :)
Det är ju Maria, en scrap kompis, som gjort den så det är lite extra festligt då!!


Bakgrunden har jag gjort med en stencil och vatten färger. Blev inspirerad av en LO hos Studio Calico. Annars har jag följt skissen ganska troget, gillar den massor, tack Maria :)

Veckans skiss:


Många glada färger blev det, med andra ord en alldeles vanlig Anna LO ;)


Fotona är på vår yngsta dotter när hon bygger pärlhalsband i hög koncentration.... med lite udda kläder kanske :) Hon hittade en liten solhatt och torgvantar och dom skulle absolut på, sedan kunde hon sätta sig och trä sig ett halsband, haha!!! 
Titel bokstäver är Thickers "daiquiri".


Papper ur ett nytt block, Amy Tangerine "Rise and Shine" som jag köpte för presentkortet jag nyligen vann hos "En Liten Butik".


En overlay som jag haft liggandes ett bra tag kom väl till pass nu :) Datum stämpeln på en sån liten flik, jag gillar dom MASSOR!!! Skulle vilja ha MÅÅÅÅNGA av dom :)

Ja men då så!! Då har jag inget mer att erbjuda just idag!!

Hoppas ni får en härlig lördag och att ni som börjat er semester slappnar av och njuter av er ledighet, oavsett väder och vind!!! :)

Tack för att du hälsar på mig här idag en liten stund!!!

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Vilken härligt färgglad LO du har gjort! JÄttesnygg! Du har verkligen lyckats, som vanligt!!! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå!!! Tack Åsa :-) Nu rodnar jag nästan, du gör mig såå glad :-) KRAM Anna :-)

      Radera
  2. Härlig bakgrund! Jättebra tolkning av skissen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du:-) Du är alltid lika gullig du ♡ kram Anna :-)

      Radera
  3. Här händer det alltid massor bara jag vänder ryggen åt internet några dagar. Detta är ju en helt fantastisk layout, gillar dina färgprickar jättemycket! Och vilka underbara foton. Även nu under sommaren är du flitig med att tolka VS, tack för det, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll du!!! :-) Ja jag måste ju tolka VS ju!! Så glad att höra av dig :-) Kram

      Radera