tisdag 21 juli 2015

Stuck?! July 1st sketch Challenge

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer min tolkning av July 1st skissen hos Stuck?!.
Jag började ju lite bakvänt och gjorde ett bidrag till July 15th först men nu är ordningen återställd :)


Jag har använt ett kärt kit från SimpleStories "a charmed life". Jag gillar verkligen den här färg kombinationen och den passade fotot också :)

Lauras, som alltid, underbara skiss...


Jag följde den väldigt troget :)






Fotot är på vår fina Astrid som jag lyckades stjäla åt mig ett obemärkt foto på för en gångs skull :)
Hon har satt på sig en mössa hon lånat av sin stora syster och sitter och leker med ett bokmärke.
Hon tycks undra om det går sönder om man sticker igenom sitt finger i det...
Det gör det för er som undrar ;)

Alla dekorationer och bokstäver är från kitet sedan har jag ritat cirklarna med färgade "blyerts" pennor om du förstår vad jag menar då... såna man kan vässa liksom :)
Stänkte med lite ColorBloom Spray och fick med några Enamels också.

Det var mitt bidrag för i dag!!

Hoppas du har det gott där du är!!

Kram Anna :)




10 kommentarer:

  1. This is a new fave....those colours look delicious together...go YOU with the pencil circles....they work a treat. LOVE how you've picked the polka dots from her top & used them on your page. REALLY lovely moment to capture, too:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my dear friend!! Love your nice comments, made me feel good :-) Hugs Anna

      Radera
  2. Åh, de där färgerna är bara så fina, lika mycket som jag gillar de ljusa färgerna blir jag så glad över dessa och du har gjort denna så BRA! Gillar alla dekorationer och det fina fotot på söttösen. Sådana pennor har jag också, dom har jag glömt, tack! En sak jag undrar, hur får du din häftapparat att fungera så långt in på din layout? Ha en bra dag nu! Vi lämnar internet och är osäker på nästa ställe var det nu blir, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad! ! Tack! Som så ofta kände jag mig inte helt nöjd men kör på ändå och då känns det extra roligt att du gillar det! Ångrar lite att jag skrev min journaling där, det blev så mycket, men nu sitter den där :-) Jag har en sån lååång häftapparat köpt hos Staples.Ha det gott nu! Kram

      Radera
  3. This is beautiful! I love the circles, the background , the use of thread and that sweet photo. Thank you for joining Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Love this! All the layering is fabulous! Thanks for playing along with us over at Stuck?! Sketches!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks dear Aurelie!! I am soo happy you liked it :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  5. Fabulous page, love the layering and thread! Thanks for joining us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Joefil!! :-) Hugs Anna :-)

      Radera