lördag 25 juli 2015

Lasting Memories - 251 Color Challenge

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det finns en ny utmaning på temat "Together" hos Lasting Memories som är en färgutmaning.

Så här ser min tolkning ut...


Färg schemat som ska följas....

LM 251 - Color Challenge
Use this color palette to create a layout. 

Färgerna är med tycker jag nog och "Together" temat finns med på lite olika sätt också.
Till exempel dom sydda cirklarna som är tillsammans fast i olika trådfärger, Enamel dots tillsammans i kluster, Färgerna och formerna i baby sittern som Arvid sitter i går igen tillsammans med papper och former på min LO.
Hoppas det är godkänt :)

Jag envisas med att bombardera er med mina närbilder...


Mina papper kommer ifrån alla håll och kanter känns det som :) 
Text kortet är ett PL kort som jag klippt ur ett ark ur Simple Stories kitet "a charmed life". Det ljust gula  med hjärtan är ur ett Webster Pages pappersblock. Juteväven i turkost är ur DCWV "chic chat" och dom andra är Pebbles "homemade".


Det dyker upp några stickers från JillieBean Soup lite här och var och så Enamels från MME. Skrev min journaling på Vellum som min kära vän Maggan från USA kom med som en liten överraskning här om dagen , TACK!


Några remsor av papper, stickers och en gul pappers klämma i metall. Den har jag köpt på Dollar Store.


Några stänk med en silver grå ColorBloom Spray kostade jag på mig också :) Här ser man mina sydda cirklar tillsammans i olika färger på sy tråden.... En stickers som jag häftade fast på fotot med min mini häftapparat.

Då var min läxa klar och inlämnad återstår att se om jag får godkännt ;)

Tack för att du hälsade på hos mig här idag, så roligt!!

Ha det gott tills nästa gång!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Ja, snälla Anna, det måste bli med beröm godkänt, det finns ju med alltihop, och vilka underbara färger!!
    Kram
    Inga

    SvaraRadera
  2. Wow the papers you used for the color challenge are perfect. Love the layers!Thanks for creating with us at Lasting Memories.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks dear Suzanne! :-) Hugs Anna :-)

      Radera