torsdag 14 maj 2015

Veckans Skiss #63 - Busunge

Hej!

Ja då har det ju gått en vecka igen och vi har fått en rykande färsk skiss hos Veckans Skiss att tolka.


En jättefin skiss som jag gillar massor och ändå kändes den svår till att börja med men så kom jag ihåg en grej jag sett för ett tag sedan som jag tycker passar...
Dessutom blev det en LO i Lettesize format, det var länge sedan nu igen...


Ränderna blev lite kil formade och jag har fyllt dom med diverse olika dekosar. Dom flesta är ifrån ett Crate Paper kit men några är ifrån pappers kitet jag använt, Bella BLWD "color chaos".


Epoxy stickers från KaiserCraft i sjärna form, hur söta som helst! Hjärta fliken är ifrån pappers kitet.


Skrev min journalling med skrivmaskinen och lät det medvetet bli lite snett och fel för att få det mindre "perfekt" om du förstår min ide' lite ?!


Titel "Busunge" med mina nya fina bokstäver ur ett helt set med flera färger från Simple Stories "Snap".

Hoppas du blev lite inspirerad att sätta igång att tolka skissen du med :)

Tack för att du tittade in idag, jätte roligt!
Lämna gärna ett spår efter dig om du har tid och lust :)

Ha det så gott!!

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Åh, men Anna, så jäkla snyggt, vilken komposition du fått ihop! Gillar MASSOR! Nu blir jag så inspirerad med att försöka mig något liknande. Ha en härlig Kristi Himmelsfärdsdag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag ju så jätte GLAD!!! :-):-):-) Ha en härlig Kristi Himmelsfärds dag du med! :-) kram

      Radera
  2. Härlig Lo du gjort! jag har också sett denna idè o tänkte prova den. Återstår att se om jag tar tag i det! men snyggt blev det! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att se om / när du testar idén :-) Kram :-)

      Radera