tisdag 5 maj 2015

My Scraps & More Sketches #105 - Lycklig

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Nyligen släpptes den första skissen för den här månaden hos My Scraps & More Sketches.
Jag föll för den direkt och har sedan gått, sovit och lagat mat och tänkt på vad jag skulle hitta på till den.


När jag väl satte mig vid min lilla scrap hörna så hade jag iallafall en liten plan på var jag skulle börja. Jag visste att jag ville ha med ett super mysigt kuvert, eller påse är det kanske, som jag fick för några dagar sedan av en scrap vän därute :) Glädje!!!


Hittade papper i mitt WRMK pappers kit "farmers market" som jag fastnade för. Die cuts som du kan färga in själv efter humör :) som jag också fått, ja visst är jag lyckligt lottad ?! :)
Använde några olika Washi tejper också.


Några närbilder för att se lite bättre vad som hänt :)


Älskar den orange mönstrade påsen massor!!! En tag / etikett från ett klädesplagg jag köpt, sparade den lilla säkerhetsnålen kvar :) så söt. Titel bokstäverna är några få som är kvar på ett ark från Jillibean Soup. Trist när dom tar slut dom små godingarna... 


En närbild på en av dom egenhändigt färglagda die cutsen . 


Och sist en närmare titt på min journalling som jag skrivit längs med neder kanten på min LO med en jättebra penna jag just köpt.

Ja men nu hoppas jag att även du blev inspirerad att göra din egen tolkning av den härliga skissen..

Hoppas du haft en härlig dag och att morgondagen blir detsamma :)

Tack snälla du för att du hälsade på idag, hoppas vi ses snart igen!!!
Som alltid blir jag extra glad om du lämnar ett litet spår efter dig  :)

Ha det gott!!

Kram Anna :)


17 kommentarer:

  1. Vilken härlig färgkombo! Så fint med de orangea inslagen :)

    SvaraRadera
  2. Underbar, och vilken härlig påse, gillar massor. Har du målat die putsen själv? Du är helt fantastisk! Det är alltid så roligt att titta in här på kvällen för att se vad du gjort, Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du! Tack!! Ja jag har färgat in dom med en make up svamp och distress dyna. Dom är ju liksom förtryckta med ett genomskinligt plast tryck så man bara duttar på över hela men det fastnar bara där det inte är tryckt. Plätt lätt!!:-) Dom ser oansenliga ut när man tittar på dom innan men är jätte mysiga när man färgat in dom :-) kram

      Radera
  3. This is magical Anna! It's absolutely stunning and I love the colours you went with! You really are SO GOOD :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you again Emma! You are amaizing ♡

      Radera
  4. This is such a fresh and pretty layout! I love the colorful paper layers on the neutral patterned paper! Thanks so much for playing along and sharing with us at My Scraps & More sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks dear Majken :-) You brighten my day indeed!!!:-):-):-)

      Radera
  5. Jättefin LO, som vanligt. Härlig färgkombo med överraskningar i orange :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Thanks for joining us at My Scraps & More Sketches! Love the pops of colors on this cute page!

    SvaraRadera
  7. Oh this is just perfect! Love your papers and colors and details! Thanks for joining us at my Scraps and More Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh! Thank you so much dear Jean! Just what I needed to hear now :-)

      Radera
  8. This is adorable! I love all the colors! Thanks for joining us at MSAM!!

    SvaraRadera
  9. Awesome! Great paper choices. Love the pop of colors. Thanks for playing along with us at MS&M!

    SvaraRadera