söndag 10 maj 2015

CASology SHAPE no2 - HÅLL FORMEN

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja jag sa ju tidigare att jag inte kunde lova att mitt första bidrag till CASology SHAPE skulle bli mitt enda och tur var väl det för här kommer mitt andra bidrag till den här veckans "Cue Card".


Jag stämplade och färglade ett cup cake motiv. Ni får ha överseende med min färgläggning... det är inget jag gör särskilt ofta men det var lite skojigt så det kanske kommer fler smaskiga cup cakes, vem vet ?! :)


Jag gjorde en lite ironisk ord vits med hjälp av min skrivmaskin, HÅLL FORMEN!!
Dessutom är min Tag i cirkel FORM :) 
FORM på svenska = SHAPE på engelska :)
Jag figur klippte mitt motiv och monterade det med 3d tejp för att få lite dimensioner och liv i min Tag. 

Ja så här blev det med den ide' jag gått och funderat på, får se om jag hinner med något mer innan deadline ;)

Tack för idag kära ni!

Ha det gott!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Rund är ju också en form och den formen kan jag ;) Chokladbollens dag idag.. Mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:-):-):-) ja så tänkte jag lite plus att man faktiskt håller eller BEhåller formen med hjälp av cup cakes ju :-):-):-) kram

      Radera