lördag 2 maj 2015

CAS(E) this Sketch #121 - no3

Hej!

If you dont use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Nu har även jag hittat till CAS(E) this Sketch.
Dom har en super mysig CAS skiss som jag bara måste testa så det resulterade i tre olika kort som kommer här i olika inlägg. 


Jag börjar med nummer tre i raden så det blir rätt nummer ordning när alla är inlagda :)


Jag tycker det är CAS även om inte det mesta är vitt då det ändå finns mycket space och designen är clean. Det prickiga pappret är ur ett WRMK 12x12 kit "Archived".


En så mysig stämpel som faktiskt är i en cirkel form. Gillar den massor....

Ja då säger jag hejdå och tack för nu.

Ses snart !

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Åh, det här kortet gillar jag massor, så snyggt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här är nog min favorit också :-) Tack snälla du, jag blir så glad för dina kommentarer :-):-):-) kram

      Radera
  2. Alla tre korten är jättefina men jag gillade också det här bäst :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Oh, this is so fun! Great take on the sketch!

    SvaraRadera