fredag 10 april 2015

Scraphuset skiss utmaning

Hej!

Hos Scraphuset har dom en tokfin skiss som utmaning den här månaden.


Jag har funderat på den några dagar och liksom gruvat mig lite ..... men idag kände jag att det var dags och jag skred till verket.


Jag tänkte försöka vara lite diskret och sparsmakad  MEN..... ja ni ser själva att jag rockade loss som vanligt med alla fina färgerna på en och samma gång. Det är väl som jag är kanske, svårt med lagom. Det blir gärna nästan inget eller ALLT oftast....
Papper från mitt fina 12" block från DCWV "Chick Chat". Ramen på fotot är Crate Paper "openbook".


En stjärn-blomma som jag gjort till ett tidigare projekt som passade bra nu. Vanlig sytråd i gult och vitt lite slarvigt monerat. Några blanka fina enamel dots också, mums!


Thickers bokstäver "rootbear float" och en text stickers från Heidi Swapp.


Charming Gem från K&8 Smash.


Idag fick det bli handskrift igen efter gårdagens batalj med skrivmaskinen :)

Ja det var det. Hoppas dom inte tröttnar på mig där uppe i Ö-vik för jag har nog gnetat på och skickat in till varje utmaning sedan november förra året :) Men det är väl det som är meningen med utmaningar, att man ska delta :) Haha !! :)
Kul är det iallafall !!!

Passa på att göra ett bidrag du med, du har tom den 21/4 på dig om jag minns rätt.

Tack för att du kikade in hos mig :)

Kram Anna :)


14 kommentarer:

  1. Wow vilken härlig "färgbomb". Jag gillar verkligen den här LO´n och jag är avis och imponerad av din kreativitet. Jag måste nästan sluta läsa din blogg annars finns det risk att jag drabbas av prestationsångest ;) Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bort med all prestations ångest! Tack snälla du för dina fina ord Carina :-) kram

      Radera
  2. Finns bara ett ord: Skitläcker! :-D kram Sylvia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh!!! TACK :) Vad GLAD jag blir! Du är gullig du Sylvia :) Kram

      Radera
  3. Tooookhärliga färger av tokhärliga Du!! Skrattar högt när jag läser *jag försökte vara diskret och sparsmakad* hihi. Du är härlig du!! Läcker lo! En gladis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min toookhärliga vän, du gör mig GLAD!! :)

      Radera
  4. Love those layers & the star your made. And that frame over the photo! GORGEOUS colours, too. And your handwriting looks fabulous:):) I LIKE how you add lots of 'stuff'!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so kind dear Lizzy!!! Your nice words means a lot to me !!! Heartfelt THANKS!!

      Radera
  5. Ja, säger som de andra , du är tokighärlig, är det hälsingemål tro....jag hade lite känningar där uppe för flera år sen, tycker jag känner igen lite....kan faktiskt längta till glada Hudik ibland.
    Nä det var inte det jag skulle prata om,,,,,tycker det är en härligt färgglad LO....ös du på!
    Ha en underbar helg
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Tack så mycket Inga!!! Alltid trevligt med dina kommentarer. Ha en härlig helg du med!! Kram

      Radera
  6. Lagom är inte bäst och du behärskar både detta läckra och de enkla fina korten du gör. Den här är bara så fin med det härliga fotot med fart i. Jag blir tokglad av den, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket kära Du!!! Jag blir tokglad av dina fina ord :) Kram

      Radera
  7. Vilket toksnygg LO med så fina färger och fotot i fokus som jag gillar. MUMS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa vad GLAD jag blir :-)

      Radera