torsdag 2 april 2015

Make My Monday - Flowers

Hej!

Här kommer mitt bidrag till Make My Monday Challenge Blog och deras tema den här veckan är Flowers.

Jag fortsätter att gå igenom mina sedan länge inte använda stämplar från härliga Stampin Up.

Just den här betyder extra mycket för den fick jag av min fina vän Maggan som vi besökte i Carlifornien då jag köpte dom övriga Stampin Up stämplarna.
Texten är också den ifrån ett set från Stampin Up.


Jag har pillat och klippt ur två små blommor och limmat dit för att få lite 3d effekt. Ide'n har jag lånat av min scrapvän ÅsaJ, kika in hos henne hon har hur mycket vackert som helst att vila ögonen på!!


Här syns det lite bättre med effekten av dom urklippta blommorna. För att det skulle få lite vårkänsla så blev det några vårgröna blingstenar lite random utplacerat.

Ha nu en underbar dag kära vänner!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Snyggt blev det!!! Glad Påsk på dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för inspirationen :-) Glad Påsk på dig med! KRAM

      Radera
  2. Vackert som alltid och fint med de små blommorna. Underbara texter har du också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Du gör mig så glad Christel :-) Kram

      Radera
  3. I love this card. So pretty!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear Melissa :-) You make me happy :-)

      Radera