torsdag 9 april 2015

CASology NEWS no2

Hej igen!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the top of my blog :)

Ja då är jag tillbaka IGEN!!!

Det är mitt andra kort till samma utmaning hos CASology.
Du får nämligen delta med flera kort om du vill så jag har inte blivit helt tokig :)


Här kommer kort nummer två, ett betydligt färgstarkare än det första :) 
Kul med lite variation....


Det gröna pappret som jag stämplat dom söta små fötterna på är ur ett 6" block från Studio Calico "Brighton Pier"


Små fossingarna är en härlig gummi stämpel från Reprint. Texten är från ett set med Dies och små text stämplar från Marianne Design.

Då så var jag klar för nu iallafall :)

Ni kanske också blir sugna på att göra ett eller flera NEWS kort :)

Tack för att Du tittade in hos mig, alltid lika trevlig!
Lämna gärna spår efter dig om du har tid och lust :)

KRAM Anna :)



6 kommentarer:

  1. Lovely, CAS baby card! I love the fresh green! So glad you joined us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks dear Ardyth :-) I love the color green in every shape :-)

      Radera
  2. Så himla fint, du är så påhittig med dina kort, gillar! Kram

    SvaraRadera
  3. Men så sött!!! Och grönt som är så snyggt oxå =))
    Du frågade om den gröna misten, hur jag fick den så smal....jo den är bara så. Ibland passar det men ibland så är det så frustrerande. På just den där layouten så blev det ju bra =))
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är gullig :-) Ja GRÖNT!!!! Jaså den är sån bara, mina Colorbloom blir liksom större. Jag gillar dom men skulle vilja ha dom smalare ibland :-) kram

      Radera